Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ollech & Wajs

Diskussion i 'Diskussion' startad av Zacke, 16 oktober 2013.

1. Zacke
    Trådstartare

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Tänkte höra vad folk har för erfarenhet av ovan klocktillverkare, bra / dåligt, jag kommer köpa en eller jag kommer aldrig köpa en igen m.m.

Hit me!

SKickar med en bild på en klocka jag funderar på.

(Bilden är lånad)

2. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Jag kanske egentligen ville ha en vintage men hittade inget bra objekt och när jag tröttnat på att leta köpte jag en ny Flieger Chronogrph för ett par år sedan. Det sitter ett handjagat Valjoux 7733 i den och jag är nöjd. Ganska cool och ovanlig dinka som passar till det mesta. Jag bär (allt för sällan, tyvärr) min på svart nato, här är den. Kanske inte kommer köpa fler men för pengarna tycker jag det är en helt ok klocka.

Denna kan vara till salu då jag använder den för lite, har inte bestämt mig än...

Mr.Chang, Jacob och Zacke gillar detta.
  3. Zacke
    Trådstartare

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna

Vackert ur. Jag tänkte titta närmare på deras Sub'ar och kanske beställa en.

4. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Tack! Jag var också inne på sub men gled sen över till kronograferna.
    Jag säger kör! :)

Mårtenssons ur Brookfield