• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olleepersson

Freddie L

Panerai
Sålde en Longines till Olle.

Smidig affär, bra kommunikation, betalt som avtalat. Skulle inte tveka en sekund att göra affär med Olle igen!
 

1965

Breitling
Jag har köpt en Sinn 6060 av Olle. Väldigt trevlig herre och snabb leverans. Helt klart en GOODGUY.
 
Köpte en SRP777 Av Ollepersson, och hade en mycket god dialog med honom om denna, en förbannat reko kille, rekommenderas starkt!
Gör personligen gärna fler affärer med Olle! 100% Goodguy med 50 extra % för min överraskning som låg med såhär lagom till jul, kul :D
 

Marree

Breitling
Köpte en Longines Conquest Heritage av Ollepersson. Allt gick väldigt smidigt och allt som sagts stämde. Fin klocka och en bra genomförd affär! Rekommenderar hon starkt som säljare, seriös och trovärdig!!
 

watchwelder

Friends of KS
Hade ute en köpes annons och blev kontaktad av @Olleepersson
Allt var som utlovat och följde även med en liten bonus överraskning. Snabb med att lägga klockan på posten efter min betalning.
Skulle inte tveka på att göra affärer med Olle igen! 100% goodguy!
Tack för en snabb och smidig affär!
 

Tony S

Omega
Tog kontakt med Olleepersson då han hade en klocka som intresserade mig. Efter en kortare konversation blev det affär, och han sände klockan samma dag.
Fick även med en liten bonus.
Helt klart en reko kille.
 
Topp