• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ollkli

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Köpte en Seiko av ollkli. Skickad omgående och mycket trevligt bemötande. Klockan precis som beskriven.
Definitivt en goodguy.
 

Geparden

Audemars
Sålt Seiko till ollkli. Kan inte tänka mig smidigare transaktion. Pengar in snabbt, trevlig kommunikation. Absolut goodguy i min bok!
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Handlat av Olle och varan var helt enligt beskrivning och skickades väldigt snabbt, trevlig kommunikation och en perfekt affär!
Handlar gärna av/med honom igen, 100% Goodguy:)
 

Tassoli

Omega
Köpte en klocka från @ollkli som kommunicerade väl, skickade klockan blixtsnabbt och paketerade den (nästan överdrivet:D) säkert. Fick bryta mig in i förpackningen med en motorsåg. 100% GG!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär i 60.000:- klassen med @ollkli, mycket smidig och trevlig affär. Snabb betalning och paketet framme dagen efter, väl inslaget. Gör gärna fler affärer, 100%
 

Operator

Omega
Köpt en länk av @ollkli smidig affär och väldigt snabb leverans - fick den dagen efter :). I övrigt snabb och smidig kommunikation och tydliga svar på frågor - skulle inte tveka att göra affär igen, en riktig goodguy!
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Köpte en CWC diver av ollkli. Snabb smidig affär. Perfekt packat, jag fick ta fram verktygslådan för att komma in i kartongen. Rekommenderas, en GG!
 
Köpte ett Nintendo Classic av ollkli. Trevlig kommunikation med väldigt snabb respons. Han skickade paketet blixtsnabbt och det var framme nästa dag. Produkten 100% som beskriven. Definitivt 10/10 i min bok, gör gärna affärer igen!
 
Topp