• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Olma Seven Seas - vintagequartzare med fantastisk tavla, tritiumlume och skruvkrona Prisbump!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Säljer denna oerhört snygga Olma Seven Seas. Boettformen känns lite som en Datejust men tavlan liknar Omegas AT, eller tvärt om iom att denna kom före. Boetten är i helstål med skruvad krona som ska vara tät till 100M, och glaset är hårdglas. Schweiziskt kvartsverk som håller tiden som det ska, datum byter som det ska. Tavlan är en vit- och grårandig och fantastiskt snygg. Den är också helt utan missfärgningar eller dylikt. Batonvisare i fint skick. Armbandet som följer med är den omärkta jubileelänken som syns på bild skick, jag har mestadels kört klockan på läder. Tavlan är också märkt med T Swiss made T, vilket pekar på tritiumlysmassa om jag förstått det hela rätt? :)

Klockan gör sig fantastiskt snygg på både manliga och kvinnliga handleder och bär på samma sätt som en äldre 36mm DJ. För vidare uppfattning av skick hänvisar jag till bilder

Pris sätts till 1000 Riksdaler exklusive frakt. Glåpord, frågor, byten och liknande tas i PM! Bytesmässigt så sökes inget specifikt - try me ;)
Returer ges icke på denna. :)

Specifikationer:
Urverk: Schweizisk kvarts med Quicksetdatum
Diameter utan krona: 36 mm
Tjocklek: ca 10 mm (glas inräknat)
Mått mellan hornen: 20 mm
Vattenskydd: 100M (Ej testad)

Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!
zsHNREj.jpg

kD71gp3.jpg

WLc9KtD.jpg

H4p5t2h.jpg
 
Senast ändrad:
Topp