Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Om du vore en klocka....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Obeedoobe, 8 december 2012.

1. Obeedoobe
    Trådstartare

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Efter att ha tillbringat större delen av dagen i ryggläge (julfest med jobbet i går) far det många tankar genom nöten. En tanke var: Om jag vore en klocka, vilken skulle det vara? Det är alltså frågan jag ställer till er nu. Släng gärna med en bild.
    Känner mig själv som en riktig beater. Skitig, kantstött och i extremt behov av service. En Seiko skx007, den klocka som jag själv använder som beater. Satan vad sprit är giftigt...
    Mvh

Bifogade filer:

2. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Jag hade nog varit en Datejust, sticker inte ut så mycket men smälter in överallt.

3. Ricrob

Ricrob Friherre

Mitt svar känns barnsligt självklart!

Jag är en/min Ploprof.. Lite annorlunda, typnsom ET ni vet, så ful så den blir snygg... Ganska bred, nästan lite för kaxig ibland och rejält tjock.. Krallig, kraftfull, stryktålig och badtokiga, japp sådana är vi!

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      1,1 MB
      Visningar:
      223
  4. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Hmm,
    blir nog en äldre, blåtavlad Omega Seamaster - Quartz!
    Pålitlig men ganska tråkig.

5. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Min sålda gamla Certina argonaut 200m. Jag är en sån där djup flummig sökare, men på ytan kan jag verka hyfsat normal, lite av en kameleont som kan sticka ut, men lika snabbt smälta in...

6. Gavve

Gavve Greven

Jag är en 16613 med blå urtavla. Lika mycket en winner som en förste förlorare. Utstickande men ändå diskret. Solid, men innerst inne ändå ihålig. Jag är en 16613 med blå urtavla

Mårtenssons ur Brookfield