• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om en skall bort...

...Vilken väljer man då!

Sen jag köpte PP5167 så har jag lovat mig själv att sälja en annan! Men vilken...
Snacka om både besluts- och separationsångest.
Vad tycker panel, vilken skall bort som Brasse hade sagt!
IMG_9794.JPG
IMG_9796.JPG
IMG_9797.JPG
IMG_9798.JPG
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Om det endast är en som ska bort skulle jag också säga stål daytonan.. Då försvinner åtminstone en beslutsprocess daytona vs daytona. Men om fler fick ryka, kolla vad @leben postade ovan, skicka allt med stål (utom 5167) och byt mot platinum!
 
Tänkte mest att hade jag haft en panda i vitguld skulle den andra inte få mycket tid.
Här kommer twisten: Båda är stål-daytonas. Vitgulds-tavla i bara. Har dock den svarta original-tavlan kvar också som följde med när jag köpte den.

Får ångest när jag ser att klockorna ser ut att gnida mot varandra :)
Nu justerade jag klockorna lite just för fotot, normalt sett är de inte ens i närheten (nåja) av varandra.

IWCn, Tudorn och Victorinoxen gör ingenting för mig, sälj alla tre. :)
Tudorn är min årsklocka och den som jag använt mest senaste halvåret så den tror jag stannar.

Bratte chronon på läder kan du sälja av.
Detta är min första riktiga klocka, den enda jag köpt ny samt att jag är sjukt svag för panda-tavlor. Ändå är det denna som ligger illa till om vi säger så...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hade sålt en daytona (nog vitguld, föredrar ståltavlan "haters gonna hate" ;) ) och transocean kronon. Tänker att Victorinox knappast frigör några cash om det är målet. Annars Victorinox om bara en ska bort helt enkelt :)

Grym samling iaf! :)
 
Topp