• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om jag var nöjd med tavelbytet idag, så är det ingenting mot vad jag är det nu...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jaha...var man hemma igen efter en utflykt till storstaden. Hade som sagt svinkul igår, och har mått skit enda sedan jag gick upp i morse. Men efter det jag var på Rob Engström så har man kunnat förtränga bakfyllan som tur är, vad jävligt nära att spy några gånger på bussen Haha men jag klarade mig.

Börjar smått må lite bättre, var dock tvungen att avboka middan jag skulle lagat till ikväll med några vänner. Den får man ta någon annan gång, jag överlever i alla fall. Behöver bara vända blicken neråt och kolla på min nya klocka, nej vänta, nya tavla. Men känslan är, att det är som om man hade köpt sig en ny dinka, nu har det gott ca 7tim sedan bytet och jag har kunnat smälta det lite. Men det känns helt rätt och jag ångrar mig inte för fem öre, jag blir bara ännu mer kär i min Yacht Master.

Jaja...men nu är bara frågan ifall jag skall ha den på lädersnöre eller ha den på länk?! Personligen tyckte jag att den var väldans fräck på läder, "Me Like It" . Men vad tycker ni andra, skall jag ha läder eller länk?!

Och åter igen, ett stort tack till Rob Engström, ni äger :cool: :cigar: :D





 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Den är stekhet vilket som. :) Personligen diggar jag nog länken mest men alltid trevligt att byta till läder ibland. Den får verkligen ett annat uttryck med de olika banden. Och med den tavlan är det svårt att göra fel. ;-)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Stort lyft med den blåa tavlan tycker jag.
Den ska absolut vara på länk, det förstärker den exlusiva ustrålning klockan faktiskt ska ha.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Klart du ska ha den på länk. Det är ju trots allt ett maritimt tema, och länken tål ju vatten bättre.

Plus att det var så modellen introducerades. I mina ögon en elegantare Submariner, som mår väldigt gott av den blå tavlan!

A
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Blev ett riktigt lyft med den blåa tavlan -@Af Sjodahl! Svin fet :D

Läge att förändra någon annan klocka också eller?

Tack för igår kompis, vi kanske ses i Dalarna framöver :)
 

meo_swe

Audemars
Blå tavla är fan 0 kelvin! Snorballt!
Jag säger kör den på ett snorsletet grått eller grönt nato. Bara för att jävlas med folk;-)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Blev ett riktigt lyft med den blåa tavlan -@Af Sjodahl! Svin fet :D

Läge att förändra någon annan klocka också eller?

Tack för igår kompis, vi kanske ses i Dalarna framöver :)




Tack...själv Dude, det var skoj och träffa personen bakom avataren istället. Det tycker jag, du har ju mitt nummer så det är bara och ringa om du är i krokarna.
 

Ryttaren

Rolex
Som så många andra säger länk med blå tavla, lädret med platina. Grattis igen till en av de absolut snyggaste rollarna som gjorts! (Med blått alltså...;) )
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Länk flyger högst, men om du ska köra läder så röstar jag på endlinks till det, borde inte det bli riktigt grymt? :)
 
Topp