• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om jag var nöjd med tavelbytet idag, så är det ingenting mot vad jag är det nu...

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, ja tyckte läder direkt, scrollar igenom inläggen och konstaterar att jag är tämligen ensam om det, men jag står fast vid min åsikt!!! Å andra sidan är jag nog tämligen ensam om en Defy också! By the way, mycket snygg med den tavlan.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
För det första är det där det bästa ingrepp på en klocka som jag sett på länge! :) Vansinnigt bra!!

För det andra: Länk. Sticker ut hakan och säger att skinn inte passar på en YM alls. Inte ett med kontrastsömmar i alla fall.

Men allt klär väl en skönhet? ;)
 

Watch out

Cartier
Grym tavla!
dy6que.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För det första är det där det bästa ingrepp på en klocka som jag sett på länge! :) Vansinnigt bra!!

För det andra: Länk. Sticker ut hakan och säger att skinn inte passar på en YM alls. Inte ett med kontrastsömmar i alla fall.

Men allt klär väl en skönhet? ;)



Hehe...ja dom säger så!
 

newk15

Cartier
Länk är supernajs, precis som den blåa tavlan. :) Vad har hänt med din bild? Flyttat håret från käken till toppen? ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jaha, ja tyckte läder direkt, scrollar igenom inläggen och konstaterar att jag är tämligen ensam om det, men jag står fast vid min åsikt!!! Å andra sidan är jag nog tämligen ensam om en Defy också! By the way, mycket snygg med den tavlan.



Tackar, tackar! Det gör du rätt i Tobbe, gillar också den på läder. Men det är lite som Zacke Dullfiere säger, kontrasten på tavla blir lite skönare faktiskt.

Jag gillar din Defy, var i V-Ås i onsdags på Nymans, du hade ju köpt den trevligaste klockan dom hade. Grattis till den, och priset gråter man ju inte över heller min vän :D.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Glad att du är tillbaka, din glädjespridare! :)



Tackar...skönt att vara tillbaka bland vänner igen, det är ju här på forumet man känner sig hemma. Kul att du gillade bytet av tavla, vill inte hylla mig till skyarna, men jag håller med dig, det blev ett grymt lyckat ingrepp, kanske det bästa på väldans länge här på forumet :rolleyes: :D :happyhappy:.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Tackar...skönt att vara tillbaka bland vänner igen, det är ju här på forumet man känner sig hemma. Kul att du gillade bytet av tavla, vill inte hylla mig till skyarna, men jag håller med det blev ett grymt lyckat ingrepp, kanske det bästa på väldans länge här på forumet :rolleyes: :D :happyhappy:.
Haha... Falsk blygsamhet är bara fånigt! :)
Hur går det med din rödingjakt då? Vill minnas att du var 1680 red-sugen?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha... Falsk blygsamhet är bara fånigt! :)
Hur går det med din rödingjakt då? Vill minnas att du var 1680 red-sugen?



Nja...den ligger på is just för tillfället, skulle mer än gärna äga en sådan. Men nu verkar det som att nästa blir en 1675/3 med nipple dial, rootbeer eller tiger eye tavla. Vi får se, vill ju helst ha fullset men det finns inga klockor just för tillfället.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Nja...den ligger på is just för tillfället, skulle mer än gärna äga en sådan. Men nu verkar det som att nästa blir en 1675/3 med nipple dial, rootbeer eller tiger eye tavla. Vi får se, vill ju helst ha fullset men det finns inga klockor just för tillfället.
Ett gott val! :) Men med fullset är det nog bara att jaga ett tag.
Min tigeröga, dock utan nipple:
image.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Hade jag haft den coola dinkan; läder på vintern, länk sommar

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Hehe...äger du bara klassklockor jacob :wideyed:, grymt snygg! Men du som äger en Tigeröga vad tycker du den kontra Rootbeer tavlan?
Tigerauge är roligare, mer levande. Den andra är mer sober på sitt vis.
Personligen tycker jag helt enkelt att The Eye of the Tiger är skojigare. Inte nödvändigtvis snyggare. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt gubbs, jag tackar alla för hjälpen! Det får bli länken ett tag framöver, är lite svårare och byta på YM än dom andra med lugholes. Tack även för alla trevliga kommentarer, ni är schyssta dudes.

Har varit en grym dag idag trots att jag har varit bakfull som ett jävla svin, dom säger att det är åldern, och jag är beredd och hålla med. Det är skit och bli gammal :D, nu säger jag och min nya kärlek natti, natti men ni unga KS-are där ute för er har väl kvällen bara börjat. Så ut och visa var skåpet skall stå :cigar:, höger vänster om...

 

jabla

Sarlacc
När man blir äldre skall man hålla sig till en sort, och då menar jag alkoholen. ;) Bit ihop och kom igen en bra kväll skall märkas.
YM funkar alltid bäst på länk men tyckte ditt läder var snyggt med båda tavlorna.
 
Topp