• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om jag var nöjd med tavelbytet idag, så är det ingenting mot vad jag är det nu...

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Spontant säger jag länk, men du ska inte döma ut läder innan du provat ett bunt lädersnöre! Blå tavla och brunt läder är en kombination lika bra som gin och tonic !
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att byta med läder ibland men länk äger!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Länk! Klockan blev riktigt bra med blåa tavla. En head-turner! Absolut inte något fel på lädret, men länken väger över.

Testa något brunt läder med klockan! Brunt och blått jobbar riktigt bra ihop. De är bästa vänner!
 

Rivalen

Rolex
Så mycket tycke å smak, men när du har ett läder som matchar (ser inte om du hittat perfekt färg?) och lite mindre tydlig söm (min smak) så väljer jag läder. Men jag håller med många tidigare inlägg - det är svårt att välja - skitsnyggt vilket som. :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min tigeröga, dock utan nipple:
image.jpg
Alltså vilken skönhet! Är säker på att jag inte är den enda som sagt detta men: hör av dig om den ska flippas!
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Den blåa tavlan skimrar på ett magiskt sätt, riktigt vacker.

Sen om läder eller länk, gillade lädret men tror att man tröttnar på det efter ett tag. Men vad gör det? Du har ju båda att byta med!
 
Topp