Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega 3513.50.00 köphjälp Tokyo

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sleipner42, 1 augusti 2015.

1. Sleipner42
    Trådstartare

Sleipner42 Torpare

Är på semester i Tokyo, och passar på att kolla in lite klockor, har varit i lite olika butiker och tittat och testad. Idag hittade jag en Omega Speedmaster 3513.50.00, som jag blev väldigt intresserad av.

Bild på klockan: [​IMG] (inte min bild, inte heller på klockan i fråga)

Klockan var i brukskick men en del märken, men inget extremt, vad jag kunde se fungerade även chronografen som den skulle.
    Priset på klockan var 104000 yen vilket motsvara ca 7000kr.

Vad tycker ni är det bara att slå till?
    Priset är en bit under lägsta på chrono24.
    Är det något man ska koll extra noga på innan man köper? Som sagt är engelska-kunskaperna här på vissa håll väldigt begränsade så allt är inte jättelätt att fråga om.
    Ska försöka klura ut servicehistorik, men om den inte servats på ett tag, vad går en service här hemma på?

2. noxela

noxela Stadsbo

Från:
    Skåne
Mårtenssons ur Brookfield