• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega - a journey through time?

Diogenes

Cartier
Hej entusiaster!

En liten fråga. Jag har under längre tid letat efter den obligatoriska boken "Omega - a journey through time", dock utan lyckat resultat. Jag har dessutom kontaktat Omega-museet för att fråga men utan något svar.

Någon på forumet som vet hur man får tag i den? Jag har hört ryktas om att den finns att köpa på Omegas museum men samtidigt hört att den är slutsåld världen över för att man håller på att trycka en ny. Någon som vet mer om detta?

//Ch
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Fick tag på en via swatch group Stockholm för några månader sedan. Testa att kolla med dem. De kanske kan skicka den till lämplig AD.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Ville ha den, hade annons ute länge på köpes...
- hittade den inte
- hittade den inte
- tröttnade och köpte på ebay för massa 1000 pengar
- ligger på en hylla och samlar damm

:)

Men visst skoj att ha den...
 

Diogenes

Cartier
Ville ha den, hade annons ute länge på köpes...
- hittade den inte
- hittade den inte
- tröttnade och köpte på ebay för massa 1000 pengar
- ligger på en hylla och samlar damm

:)

Men visst skoj att ha den...

Hahaha! Kanske den väg vi alla går till mötes. Skulle du, mot förmodan känna att dammhögarna döljer böckerna bakom så köper jag den mer än gärna av dig! :)
 
Topp