• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra 41 mm, vit tavla

Jomppe

Omega
2-Faktor
Hej!

Nu är suget efter nytt stort så jag vill sälja min Omega Aqua Terra cal.8500 som kommer på länk.
Den är köpt hos Svensk AD 2012 och är under garanti till 2015-09-26.
Klockan går riktigt fint och är i bra skick men den är använd vilket det finns spår av, dock inget som stör enligt mig. Glaset är helt fritt från repor.
Fullset med boxar stämplat cert. och länkbitar.

Jag har ett brunt krokoband med viklås (Omega orginal) i bra skick som du får med.
För detta vill jag ha 21 000:-

Skulle också kunna tänka mig ett byte mot någon chronograf i samma prisklass +- någon tusenlapp eller tre.

/Jomppe

IMG_1164.jpg

IMG_1142.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1141.jpg
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Eftersom klockan inte är såld än kanske jag kan locka någon med att det marinblå natobandet på tredje bilden numera ingår i köpet.
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Eftersom ingen köpt klockan än kanska jag kan få någon att skrida till verket genom att sänka priset?
Vi kör en prissänkning på 1% så att det lockar så många som möjligt.
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Då sänker vi priset med en procent till! Fantastiskt billigt nu: 23 033:-


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp