• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua terra blå tavla, 41,5mm

klak

Omega
Säljer en Omega Aqua Terra med blå tavla i 41,5 mm. Det är den äldre versionen med datumram och helborstad länk som nu inte längre säljs. Klockan har ett spår från användning på spännet och något på länken men är i gott skick. Med klockan följer box, papper, cert brunt hirsch och äkthetsintyg från Rob Engström.

Klockan var inne hos omega för fix och kronan byttes i den vändan. Det var gjort av tidigare ägare och jag känner inte till alla detaljer men kvitto medföljer.

Pris sätter jag till 26 500 kr. Enda intressanta bytet är en IWC Ingenieur 3239 med blå tavla.

Retur enligt överenskommelse (jag är inte omöjlig på något sätt men är bosatt utomlands vilket krånglar till saker). F2F i Stockholm går före i kön.
20160705_134315_HDR.jpg
20160705_134303_HDR.jpg
20160705_134253_HDR.jpg
20160705_134232_HDR.jpg
20160707_105909_HDR.jpg

20160705_134240_HDR.jpg
 
Senast ändrad:
Topp