• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega aqua terra Skyfall 38,5 mm Editor: sänkt pris och fokus på försäljning

Lage

Omega
Edit: Nu har jag tröttnat på att bumpa. Pris vid försäljning är nu 23 000 kr.

Det är alltså fråga om en AT8500 Skyfall 38,5 mm (ref. 23110392103001) som är uttagen hos svensk AD 2013-01-21. Alla tillbehör finns och klockan omfattas av Omegas fyraåriga garanti för 8500-verken - således tre år kvar.

Jag har använt klockan som enda klocka i ett halvår, varför den har bruksspår på framför allt länken (ett par länkbitar är borstade mot mitt skrivbord) och glasringen (en del små märken, men ingenting djupt). På ena boettsidan finns ett märke. Jag tycker att bilderna nedan gör blessyrena värre än de faktiskt upplevs - på armen är de ingenting som åtminstone jag tänker på. Därtill är en del på bilderna dammpartiklar snarare än märken.

r2dawI9.jpg

rpYvU6f.jpg

AXNtY7M.jpg

64boFV0.jpg

tPZCwxu.jpg

PK7Gexc.jpg

5A60EOb.jpg

3HIeBzG.jpg

Vsmylmy.jpg

LnyrIa9.jpg

NGzis7G.jpg
 
Topp