• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Art Deco - 1500kr HELGDUMP

brinktime

Cartier
2-Faktor
Tjenare!

Plockat hem denna, men känns tyvärr för liten för min handled.

Tänker därför att någon annan kan bli glad över att få köpa en riktigt fin Art Deco Omega. Den är i ok skick, dock repigt glas. Tidshållningen bör ses över då den sackar ungefär 7min på 20h. Den kan säkerligen ruckas för att hålla tiden bra mycket bättre än så, annars är det en service som gäller.

Den är trots allt relativt stor för sin ålder och typ då den mäter ca 30mm ex. krona och ca 33mm ink. krona. Åt andra hållet alltså med luggarna inräknat mäter den ca 35mm.

edit:
Skrev fel tidigare när jag skrev att den fortar sig, sorry för det. Det är alltså långsamt den går.

Passa på att komma över en ovanlig och fin klocka med tavla i gott skick. Tänker mig 1500kr skickat head only.

Hör av dig med eventuella frågor så svarar jag så fort jag kan :)

Tack för annonsplatsen KS!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp