Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Cal 344. 2576-5.

Diskussion i 'Vintage' startad av Lemholt80, 17 juli 2016.

1. Lemholt80
    Trådstartare

Lemholt80 Bonde

Från:
    Viken Helsingborg
    Hej. Då jag ska sälja en annan klocka tänkte jag göra slag i saken med denna. Skicket är si så där. Men tänkte kolla lite vad den kan tänkas ligga på?
    Får inte sälja än. Men till helgen så kommer denna och en till att läggas ut. Tack på förhand för hjälpen.

Mvh

Bifogade filer:

BoEtt, Weasel, Aurum och 1 annan gillar detta.
  2. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Detta är lite av mitt område... Fel modell av krona mot vad jag sett och är all lysmassa intakt? Index kl 9 ser lite udda ut på bilden? Pris beror då på mekaniskt skick och försäljningskanal. Vill själv köpa så ta min värdering med en nypa salt... Ca 4' på tradera skulle jag tro, det varierar mycket beroende på hur man tar bilder mm.

Weasel, Gummo, Lemholt80 och 1 annan gillar detta.
  3. Martin Lovasz

Martin Lovasz Borgare

Från:
    Göteborg
    Skriv hammarautomat i rubriken när du säljer så kommer den dra ögonen till sig för de är eftertaxerade. :)

Lemholt80 gillar detta.
  4. Lemholt80
    Trådstartare

Lemholt80 Bonde

Från:
    Viken Helsingborg
    Tack för tipset. Det togs varmt emot. :)