Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Constellation, är den ok?

Diskussion i 'Vintage' startad av wundlander, 25 september 2014.

1. wundlander
    Trådstartare

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har en Omega Constellation liggande i lådan som jag tänkte göra mig av med. Tänkte rådfråga er om den ser ok ut, så det inte är nåt fuff, samt vad som är ett rimligt pris.
    Tror mig ha kommit fram till att det rör sig om en Omega Constellation C model, ref 168.017.

Ser det ut att vara ett ok ex? Tack för hjälp och sorry för kexiga mobilfoton. :)

2014-09-25 22.33.44.jpg 2014-09-25 22.33.52.jpg 2014-09-25 22.35.52.jpg 2014-09-25 22.36.08.jpg 2014-09-25 22.36.22.jpg 2014-09-25 21.37.43.jpg 2014-09-25 21.41.22.jpg 2014-09-25 21.41.49.jpg

Fixoflex, NiklasArvid, eriksson850 och 3 andra gillar detta.
  2. Boris Balkan

Boris Balkan Fark you!

Jag tycker att den ser fin ut. Vågar inte uttala mig om polering etc men jag har porrsurfat mycket på den här modellen som jag alltid är sugen på att köpa. Jag vet att det finns olika visare på den men det enda som jag är det minsta fundersam på är just visarna på din. Men ta det med en näve salt.

wundlander gillar detta.
  3. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Tycker den ser kosher ut, den där GentaConstellationen. Pris? verkar vara 4'+ och din är läcker.

KMS, jakob.dala och wundlander gillar detta.
  4. wundlander
    Trådstartare

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tack så mycket. Det gick precis upp för mig att Genta verkar vara skyldig till även denna.

Aurum gillar detta.
  5. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

mmm...C-cases...:)

Ariste, Boris Balkan och wundlander gillar detta.
  6. wundlander
    Trådstartare

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tolkar det som att du tycker att den ser vettig ut. :D

7. Joshua3

Joshua3 Friends of KS

Jo den ser fin ut, dock är den något mindre än endel andra äldre omegor, eller "upplevs mindre".. Jag hade en med gravyr som jag sålde bara för det, ångrar det lite faktiskt... men störde mig på gravyren