• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega constellation 18k guld

Är detta en riktigt?

  • Ja, köp en trisslott

    Röster: 0 0.0%
  • Nej, den är fake!

    Röster: 7 100.0%

  • Totala väljare
    7

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Hej,

Efter ett besök hos min moster så kom denna klockan fram. Den har legat under en väldigt långttid i hennes byro. Mest troligt har det varit hennes förra mans klocka. Hon vet inget om den, dessutom så finns där inga papper eller tillbehör.
Tänkte höra med er, är den ens äkta? Jag hittar ingen Omega constellation på google. Hittar linkande men då stämmer inte backstycket överens med den jag sitter med.
Tacksam för hjälp!

DHLNElI.jpg

glJibPb.jpg

b45Zqlx.jpg

VQsfSjp.jpg

fdy6aoZ.jpg
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Har precis samma resonomang som alla. Är helt inne på fake, tänkte mest om det var någon udda modell som man inte hittade på google.
Men jag är lite inne på att ta den till guldaffären för att kolla om delar på klockan är i guld. Finns inga stämplar på den mer än 18K (Högst osanolikt att det skulle vara det)

Som alltid, grymt tacksam för era svar!
 
Topp