• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Constellation, kaliber 1445

alexndr

Rolex
2-Faktor
En Omega Constellation "Uggla" med kaliber 1445 i guld/stål säljes. (http://www.omegawatches.com/spirit/history/vintage-omegas/vintage-watches-database?ref=15038).

Använder den helt enkelt inte tillräckligt för att den skall få uppta en plats i boxen.

Nytt batteri och ny lysmassa på visarna under 2012. Bruksslitage på armlänk och boett, annars bra skick. Två extra länkbitar ingår.

Betalade 6500:- för den på Kaplans i September 2011. Önskar få tillbaka de pengarna. Skickad för 6000:-. Skickad för 5500:- 5000:- 4500:-

dVL5Egh.jpg



 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Ok, jag har dragit av den del av priset som jag fick betala in provision till Kaplans och vi landar på 5500:-. Om ingen finner det intressant åker den att samla damm i byrålådan.
 

calzone

Vacheron
Den är ganska liten va ?, e de rost på sekundvisaren ?, Ser inte riktigt på dom små bilderna.
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Ca 33mm exklusive krona så det är ingen dykare. Snarare ett kostymur. Sekundvisaren är i guldfärg. Alla visarna är i perfekt skick. Skall lägga upp någon bild till..
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
cYgyuGV.jpg

XmXn4uM.jpg

Nu vart jag nykär. Hittade tillbaka till den där känslan jag hade vid köpet. Eventuellt att jag är på väg att ändra mig ..
 
Topp