• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Constellation Pie Pan - Guld/Onyx (Prissänkt, se pris!!)

ScubaKing

Audemars
Såld!

Nu prissänkt ordentligt! Priced to sell :)

Omega Constellation Pie Pan - Guld/Onyx

Omega Connie/Constellation Pie Pan "Chronometer"

Guld/Stål från 1966-1969. 34 mm, automatisk, plexiglas.

Tavla med index i guld och inlägg av onyx, allt helt original.

Modell: 168.025 tool 105. Tool 105 betyder att det är den ovanliga modellen med "front-opening case"
Cal. 564. Vilket i praktiken är datum med "quickset" versionen av Caliber 561.

"Super rare as to other Constellation models due to its unishell case construction (with shorter lugs: a more oyster like appearance)"

Kronan är märkt Omega och helt korrekt för denna modell och version. Det ska inte vara den åttakantiga kronan till denna modell.

Klockan har legat i bankfack och är i väldigt fint skick, avgör själva av bilderna. Den är inte överpolerad på något sätt utan har en väldigt fin boett.
Klockan går mycket bra och jag har inte sett några som helst problem med gången.

En mycket ovanlig modell av Constellation och extremt svår att finna i detta utförande Stål/Guld och Onyx 168.025. Något för en samlare.

Head only, kommer utan armband. Ej box eller certifikat, endast klockan.

Pris på denna är i alla fall för mig väldigt svårt att sätta, jag vill inte lägga mig för högt då jag vill få klockan såld. Samtidigt vill jag inte göra en allt för dålig affär heller. Då klockan är så pass ovanlig så är det svårt att finna referenser.

Dem i stål brukar av samma referens brukar landa kring 15k, men då är dem i väldigt dåligt skick (dem jag har sett).
Denna är ju i guld/stål och i ett strålande skick.

Men jag sätter priset till 10.000 kr vid snabb affär!! (Tidigare 15.000 kronor. och bytesvärde till 20.000 kr.)

Jag är öppen för bud både över och under utgångspriset.

Frakt, vi delar på den tycker jag är fair.

Retur, vi kommer överens om något!

O (2).jpg

O (3).JPG

O (6).jpg


 

Bilagor

  • O (1).jpg
    O (1).jpg
    53 KB · Visningar: 138
  • O (4).jpg
    O (4).jpg
    75.9 KB · Visningar: 134
  • O (5).JPG
    O (5).JPG
    103.1 KB · Visningar: 130
Senast ändrad:
Topp