Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OMEGA Constellation Pie Pan

Diskussion i 'Vintage' startad av johan905, 23 augusti 2014.

1. johan905
    Trådstartare

johan905 Bonde

Från:
    Norrtälje
    Har en längre tid varit sugen på en Pie Pan i stål men inte riktigt kommit mig för att slå till. Finns en på välkänd auktion just nu som ser ut att behöva en hel del kärlek o omtanke... min fråga helt rakt vad är eg rimligt att betala för ett renoveringsobjekt typ 168.005 [emoji6]

2. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Vänta och leta efter en finare i stället.
    Svårt att svara på din prisfråga när vi inte vet skicket eller vad som måste ersättas. De åttkantiga orginalkronan finns tex inte att köpa längre, tavlor är jag tveksam till om de finns.
    Jag betalade 4000 kr för en i vintras som var fin i boett, tavla och visare. Detta var nog ett ganska bra pris. Lät sedan serva klockan och byta glas. Resultatet blev väldigt bra.
    image.jpg

Marcels.se, Turbotom, johan905 och 1 annan gillar detta.
  3. johan905
    Trådstartare

johan905 Bonde

Från:
    Norrtälje
    Jag får helt enkelt hålla ögonen öppna!
    Du gjorde nog ett klipp :)
    Tack för svar

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Senaste referensobjektet gick för 7600 kr:

http://gamla.tradera.com/omega-constellation-automatic-pie-pan-auktion_190118_213362312

johan905 och Rozzy gillar detta.
  5. johan905
    Trådstartare

johan905 Bonde

Från:
    Norrtälje
  6. Joshua3

Joshua3 Friends of KS

7600kr är inte det lite högt? Ser den opolerad ut?
    Dumt det där med dåliga bilder och ingen bild på verket...

7. Joshua3

Joshua3 Friends of KS

När vi ändå pratar Constellation Pie Pan , hur stor tror ni chansen är att Omega gör nån slags re-edition, det är ju en klassisk modell och verkligen speciel design...