Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Omega Constellation "PiePan" Cal 551 1960 Automat

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Seagle, 28 juli 2016.

1. Seagle
    Trådstartare

Seagle Bonde

NYTT PRIS!

Säljer en OMEGA, Constellation, Chronometer, s.k. "Pie-pan", Cal 551, Serie nr. 17732xxx, Ref nr. CK 14381, Boett nr. 143xx xx SC, herrur, 34,5 mm.
    Klockan säljes då den inte på långa vägar får tillräckligt med tid på armen pga mina andra piepannor.
    På klockan så sitter ett läderband från Hirsch, mkt sparsamt använt då jag inte har använt uret särskilt ofta.
    Patina finnes då klockan är från 1960, skick enligt bild.
    Har ej uppfattat någon anmärkningsvärt när det gäller tidhållningen, de tillfällen jag har burit uret så har tiden hållit väl.

IMG_3348.JPG IMG_3350.JPG IMG_3351.JPG IMG_3349.JPG

Prisidé 8000:-, Skickas med rek. Jag står för frakten.
    Paket skickas förslagsvis efter att betalning erhållits, önskas andra alternativ så får köparen stå för den extra kostnaden.
    3 dagars ångerrätt efter det att paketet har hämtats ut, sker affären 2f2 så anser jag inte att någon ångerrätt bör gälla. Vid retur så står köparen för frakten. Klockan finns i Örebro.
    Har du frågor eller vill se mer specifika detaljer på bild, vänligen skicka pm så löser vi det!
    Vänligen Seagle

Senast ändrad: 1 augusti 2016
Sjöö Sandström Royal Straps