• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega Constellation "PiePan" Cal 551 1960 Automat

Seagle

Omega
NYTT PRIS!

Säljer en OMEGA, Constellation, Chronometer, s.k. "Pie-pan", Cal 551, Serie nr. 17732xxx, Ref nr. CK 14381, Boett nr. 143xx xx SC, herrur, 34,5 mm.
Klockan säljes då den inte på långa vägar får tillräckligt med tid på armen pga mina andra piepannor.
På klockan så sitter ett läderband från Hirsch, mkt sparsamt använt då jag inte har använt uret särskilt ofta.
Patina finnes då klockan är från 1960, skick enligt bild.
Har ej uppfattat någon anmärkningsvärt när det gäller tidhållningen, de tillfällen jag har burit uret så har tiden hållit väl.

IMG_3348.JPG
IMG_3350.JPG
IMG_3351.JPG
IMG_3349.JPG


Prisidé 8000:-, Skickas med rek. Jag står för frakten.
Paket skickas förslagsvis efter att betalning erhållits, önskas andra alternativ så får köparen stå för den extra kostnaden.
3 dagars ångerrätt efter det att paketet har hämtats ut, sker affären 2f2 så anser jag inte att någon ångerrätt bör gälla. Vid retur så står köparen för frakten. Klockan finns i Örebro.
Har du frågor eller vill se mer specifika detaljer på bild, vänligen skicka pm så löser vi det!
Vänligen Seagle
 
Senast ändrad:
Topp