• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes omega constellation quartz "nos"

Rulle

Audemars
tänkte se om där finns någon där ute som känner ett sug att ta över denna skönheten!!

en styck constellation "cristal" chronometer quartz

förra ägarn(finns här på forumet) köpte den nos och använt den en handfull gånger...
har mest legat i lådan under mitt ägande

är som sagt "nästan nos" = grymt fint skick

klockan är från 1980/81
snygg mörkgrå "granite-dial" , 34 mm men den bärs större tack vare integrerade länken och 7mm tunn.
calibern är ett omega 1333 chronometer quartz verk som på sin glänstid(vilken inte är över än) var grymt påkostat med 17 juveler. länken passar som max handleder på 18 cm cirkus !


så alltså en riktigt snygg och ovanlig retro klocka i nyskick som vill ha ny ägare !!!

säljer den för samma pengar som jag gav för den

4000 sek
















(hoppas inte förra ägaren misstycker att jag lånar hans bilder isåfall säg till)
 
Topp