Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Constellation

Diskussion i 'Diskussion' startad av jockefrost, 15 september 2012.

1. jockefrost
    Trådstartare

jockefrost Torpare

Hej alla.

Jag har två frågor:

Jag har snöat in på vintage Constellations. Vad är ett vettigt pris på en från 60-talet, stål och i bra skick? Tittat runt men prisbilden spretar rejält.

Har ni tips på någon näthandlare som är bra för ett inköp?

2. SiljeWatches

SiljeWatches Bonde

Välkommen i kön till intresseklubben. Jag tror inte att någon har lust att avslöja sina köpsätt... ;)

Jag skickar med eget stort intresse, en bild på några av mina 60 talare...

Mernis Bajra gillar detta.
  3. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Det är svårt att ge en prisbild men om jag hade en relativt nyservad och fin Connie i stål så skulle jag inte skiljas från den för mindre än 7000...men så är jag känd för att inte vilja skiljas från mina klockor också. :)

4. Hej,

Har sett att priserna på stålisarna varierar från ca 4000 till upp till 9000 men då i varierande skick (den för 9000 ska ha varit i NOS skick och det är nog taket för dom i stå)....

Så spana på tratten och blocket och K&S här och TTT så hittar du nog en till slut...

Har för övrigt en WTB ute men inget napp än tyvärr, men trägen vinner...

5. jockefrost
    Trådstartare

jockefrost Torpare

Tack för svaren. Nu har jag ett hum om vad som är vettigt att betala. Vintage är svårt, just vad det gäller Connies så känns det som att det vimlar av franken och annat...

Mårtenssons ur Brookfield