• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Dark & Grey Side of the Moon....

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Har bara sett den svarta på riktigt men men av bilderna så tycker jag grey ser bättre ut. Det jag inte riktigt gillar med den svarta är att den är för blank (är en smaksak, jag vet)
Men båda är riktigt grymma och jag får ta och kolla upp den gråa i verkligheten också.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jösses vad den gråa va snygg! Hur i hela friden har jag kunnat missa den?
Min röst går helt klart till gråa, med det är utan att ha sett den IRL.

Provade den svarta för ett tag sedan och jag gillade den inte.. Ser bättre ut på bild.
Men så har jag svårt för blankt svart på klockor, svarta klockor ska vara matta :)
Givetvis en smaksak och bara min personliga åsikt.

Någon som vet om någon AD i Stockholm har den gråa inne för provkörning?
 
  • Like
Reactions: Wii

mega

Rolex
Om dark får 10,0 poäng så får grey 9,8.
Känns lite som om att du blir tvungen att äga båda förr eller senare...
 
Testade den igår! Känns inte alls så stor som specs...att den är fjäderlätt påverkar säkert!
lIqkKD5.jpg

Vad tyckte du då? jag tycker den är magisk!
 
  • Like
Reactions: CLT

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tror de hade kompletterat varandra bra i min låda. Men tror den grå hade fått mest tid

Dock inte sett den grå irl
 

Helvetia

Cartier
Skitcoola, men skulle vilja se dom på länk. Kanske svårt att få till i snyggt borstat utseende. Länken på de keramiska Chanel-varianterna ser för porslinlika ut för mig.

Darkside vinner men har själv inte sett den grå irl
 

Simpatico

Rolex
Blir ett skott från höften då jag får utgå från bilderna. Men min röst landar på Svart speedy.
När jag kollar bilderna och jämnför så är det något med den svarta som väcker min nyfikenhet, kan dock inte riktigt sätta
fingret på vad.
 
Topp