• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Dark & Grey Side of the Moon....

BadkarsPiraten

Vacheron
Den här spöar ju bägge lätt......fläskfet!!!

Apollo 11

image.jpg


Vad går en sån där på begagnad? Gillar dom starkt!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Vad går en sån där på begagnad? Gillar dom starkt!

Tror det kan vara svårt att hitta då den kom ut nu på sensommaren/i höstas och är limiterad i 1969 ex.
Jag jagade min i månader innan jag fick napp på en ny.
Har sett två till salu på C24. En i Schweiz och en i Frankrike från privata säljare för runt 58-60'.
 

Sonos

Omega
Tror det kan vara svårt att hitta då den kom ut nu på sensommaren/i höstas och är limiterad i 1969 ex.
Jag jagade min i månader innan jag fick napp på en ny.
Har sett två till salu på C24. En i Schweiz och en i Frankrike från privata säljare för runt 58-60'.


Vad gav du för din om jag får fråga?
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Vad gav du för din om jag får fråga?

Om jag kommer ihåg rätt så listade den på ca 54,000 på de 3 (?) som kom till Sverige.
Har inte kvittot här på kontoret men jag tror att jag gav däromkring, kanske med någon tusing i rabatt.

Slänger in en bild på min med ett Rios1931 armband då jag hade svårt för (det otroligt snygga) natot.
Sorry masterkiller för offtopic..
IMG_3774.JPG
 
Båda är sjättefina. Har inte sett den grå IRL ännu, men tycker det är svårt coolt med en keramisk boett med stål/titan-look.
Så på pappret viss fördel Grey.
 
Topp