• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega De Ville 111.016

Någon som har denna modell, eller har haft? När jag försökte göra lite research såg jag att den även kallats 111.0016, alltså en extra 0. Vad är korrekt?
Det finns en på Chrono24, men lite dyr tycker jag jämfört med vad man sett den för tidigare. http://www.chrono24.se/omega/deville--id5652317.htm
Hur som helst, trevligt och billigare alternativ till Cartier Tank Americane! Vad har ni för erfarenheter av denna modell?
 

Simpatico

Rolex
Här är en.
Väldigt trevlig. Charm att den saknar sekund. Sitter fint på handleden (bra storlek). Tacksam att matcha band med. @Rozzy style. Mitt val föll på band av rocka.
IMG_0840.JPG
 

Patrik J

Rolex
Extra nollor är sällan något att bry sig om så vida det inte är hardcore-vintage. Omega använde gärna den den där extra nollan lite vidlyftigt ibland.
 
Topp