• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega De Ville Small Seconds - Nytt pris

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Det börjar bli trångt i klockboxen så är dags att rensa ut lite.

En Omega De Ville Prestige Small Seconds Ref. 4813.30.01 från 2012.
39 mm diameter, Kaliber 2202 (ETA2895) med 48h gångreserv. Boett är av stål och glaset safir, ska vara vattentät till 30 meter så inte något jag rekommenderar att använda som badklocka.
Inte så jättemycket använd men på baksidan går det att se någon mindre repa, framsidan och glaset är vad jag kan se helt felfritt. Armbandet är av krokodil och i bra kondition men eftersom klockan har vart fastspänd runt "kudden" i boxen nästan hela tiden så är den lite formad efter det.
Yttre och inre box samt cert och manual finns med.

Hade tänkt mig ett pris på 16 500, kan inte hitta så många begagnade på nätet men av de jag kan hitta på Chrono24 så är min billigast.
NYTT PRIS 14 000!
Trevligast att göra upp affärer F2F men kan självklart skickas efter mottagen betalning. Referenser finns på KS.

Hade inte tänkt mig att bytta den mot något annan eftersom den främsta anledningen till att jag vill sälja är att jag har lite för många klockor. Men är absolut inte omöjlig om rätt klocka skulle dyka upp.

(Bilderna är tagna med mobilen så de är inte de bästa men kan fixa bättre bilder om någon är seriöst intresserad)

IMG_0633.JPG
IMG_0636.JPG
IMG_0643.JPG
IMG_0645.JPG
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Gick kanske ut lite väl högt i pris så går ner med 2500 och prisbumpar den till 14000.
 
Topp