• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega dressare

Nicklas H

Cartier
Har inte sett dessa förut men måste nog säga att jag tycker att Omega har lyckats med dessa 2 (ja stenarna kanske var lite mkt) Vad säger ni?
Bilderna är från Omegas hemsida
image.jpg
image.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Väcker liv i denna tråd, någon som har erfarenheter av denna? Känns som ett vettigt insteg för en oinvigd dressperson som jag.
om480_im.jpg
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Tycker även denna är läcker (snodd bild förståss) :
431.10.41.21.03.001_mirror.jpg

Sen är ju så klart en blå AT master co-axial väldigt nice (oxå snodd bild)!
image.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
AT känns lite för bulkig i mening för att vara en ren dressare, dock gillar jag den, speciellt 15000gaussen. Men lutar åt en De ville om det skulle bli en dressare
 

Greven

Audemars
Kan inte förklara varför, men De Ville har aldrig riktigt tilltalat mig. Hamnar liksom i skymundan bland andra modeller. Sedan har jag personligen också svårt för stenarna i den modell som du har med på bilden. Jag slår ett slag för vintage Constellation. Både för att jag tycker de är klassiskt stilrena och snygga, samt för att jag har en själv.
FullSizeRender-33.jpg
 

Jbilly

Omega
Hej!
Har sett lite olika märken med namnet rattrapante, vad innebär det på dessa modeller tyo Omega de ville rattrapante?
 
Topp