• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Dynamic Date 1968 "near mint"

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Upp till försäljning är denna udda fågel, en Omega Dynamic Geneve med datum. skulle säga att den är från 1968.
I absolut mycket bra skick, jag köpte den från en farbror som plockade ut den på Erikssons Urhandel i Sundbyberg när det begav sig.
Farbrorn använde den några gånger och sedan åkte den in i byrån. Tyvärr följer inte några papper eller annat med. Mått 42 x37 mm.
Angående gången så har Klockan enbart dragit sig någon sekund senaste dygnet i windern och jag kan återkomma med resultat från timegraphern till spekulant.

Så vill du köra fullt ut med din VANHEDEN-look, lägga den i lådan för framtiden eller klä frugan i nåt fräscht så slå till på denna.
Varför säljer jag den då? Jo jag har två!
Jag vill ha 5.000kr för klockan skickad.
Retur enligt ök.
Referenser från tidigare försäljningar finns i tråd https://klocksnack.se/threads/jensab.10279/,
Jag och klockan finns i stockholmstrakten.
/j
IMG_6725.JPG
IMG_6722.JPG
IMG_6721.JPG
IMG_6720.JPG

IMG_6723.JPG
 
Senast ändrad:
Topp