• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega & ERIKSON URHANDEL bjuder på event!

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Då intresset av att närvara på det kommande Omegaeventet är så stort från er sida så utökar vi antalet som vi kommer att dra/lotta ut till 10 personer.
Så återkommer snart till vilka det blir.
Önskar er Alla en Glad Påsk!
Richard Dahlgren
 

TKVF

Panerai
Bästa Klocksnackare,
Då intresset av att närvara på det kommande Omegaeventet är så stort från er sida så utökar vi antalet som vi kommer att dra/lotta ut till 10 personer.
Så återkommer snart till vilka det blir.
Önskar er Alla en Glad Påsk!
Richard Dahlgren
Hoppas det blir en plats till mig! Och att det blir ett trevligt event. Väldigt roligt att sådant här händer i Sundbyberg.
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Nu har vi dragit vilka som är välkomna till Omegaeventet nu på torsdag. Jag PMar samtliga dragna.
Två saker, kom i tid och hör av er om ni Inte kan komma, så bereds er plats till någon KS vän.
Varmt välkomna på torsdag!
Richard Dahlgren
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Då var vi igång! Superintressant snack med urmakare på Omega!
IMG_2557.JPG

IMG_2560.JPG

Tack Richard och @ERIKSON URHANDEL !!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
De flesta i gruppen har många frågor kring urverk och service. Man upplever att urmakaren Thomas som visar oss runt har en yrkesstolthet och trivs med det han gör. Arbetssätt och rutiner är tydliga, det finns, som jag upplever det, inget som lämnas åt slumpen och man följer upp varje ärende. Jag och jag tror att även andra i gruppen slås av hur nogrann man är.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tips: Komplett genomgång på Omega klockor inkluderar polering. Man behöver alltid säga till när man inte vill ha en polering.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Riktigt kul att få följa er kväll så här. Kul att Omega har sådan verksamhet här i Stockholm. Fortsätt fyll på, både glas och tråd :)
 
Topp