Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega fickur hjälp

Diskussion i 'Vintage' startad av Matej, 3 januari 2016.

1. Matej
    Trådstartare

Matej Torpare

Hej,

Jag fick detta ur från morfar och tänkte se efter här om det är någon som kan hjälpa mig med lite information. Jag själv har inte så mycket bidra med tyvärr. Här kommer lite bilder.
    2016-01-03 12.37.34.jpg 2016-01-03 12.38.07.jpg 2016-01-03 12.38.28.jpg

2. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Finns en fickurstråd ett par trådar ner på samma sida but maby your special :heart:

3. Matej
    Trådstartare

Matej Torpare

Ah! Skrev där också dådå

4. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Cool. Sorry för otrevlig framtoning men det blir så mkt enklare för någon. Som vill ha hjälp ang fickur i framtiden om det finns samlat under en tråd. Ibland finns det inte en tråd som passar. Men det låg en precis där framför näsan denna gång ;) för övrigt fin klocka

5. tdn-dk

tdn-dk Borgare

Från:
    Danmark
    Kan vi se et billede af urværket?

6. Matej
    Trådstartare

Matej Torpare

Javisst kan ni de.
    2016-01-03 14.40.01.jpg