Världens billigaste Flightmaster
Kommer på en Mexiko länk (ska enligt uppgift vara licenstillverkad av Omega) och kronan som sköter GMT visaren är en omega krona men inte rätt för referensen, detta medför? att GMT-visaren endast rör sig när man skruvar kronan i en riktning. Men då följer den smidigt och lätt med. Vet ej om det är så standard eller för att det är fel krona.
I övrigt i mycket bra skick med underbar patina på tavlan!
Länk passar min handled på 17,5cm, men har fler hål så passar lätt upp till 20cm.
Okänd servicehistorik
Säljes för 17000kr
Bytesvärde: 18500kr
Bytesobjekt: Kom med förslag. Kan gå upp några pengar.
Retur: 48 timmar om min beskrivning inte stämmer eller om bilderna är missvisande!
Råkade bumpa två gånger idag. Förlåt.
Skulle trycka på ändra knappen
Kommer på en Mexiko länk (ska enligt uppgift vara licenstillverkad av Omega) och kronan som sköter GMT visaren är en omega krona men inte rätt för referensen, detta medför? att GMT-visaren endast rör sig när man skruvar kronan i en riktning. Men då följer den smidigt och lätt med. Vet ej om det är så standard eller för att det är fel krona.
I övrigt i mycket bra skick med underbar patina på tavlan!
Länk passar min handled på 17,5cm, men har fler hål så passar lätt upp till 20cm.
Okänd servicehistorik
Säljes för 17000kr
Bytesvärde: 18500kr
Bytesobjekt: Kom med förslag. Kan gå upp några pengar.
Retur: 48 timmar om min beskrivning inte stämmer eller om bilderna är missvisande!
Råkade bumpa två gånger idag. Förlåt.
Skulle trycka på ändra knappen
Senast ändrad: