• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Flightmaster cal 911

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Har denna bruksiga flightmaster som även den hamnar på köp/sälj
Verket är i mycket bra skick och allt funkar som det ska. Nya orginalvisare delvis.
Boetten är i trevligt skick men den speciella poleringen flightmaster skall ha är väldigt svag. Detta är svårt att visa på bild men jag visar den gärna f2f. En av kronorna har fel utseende men är en orginal omega krona. Jag har dock ordnat orginalkrona som självklart medföljer. Ev kan jag ordna med byte innan överlämning.
ygagype6.jpg

ave5adyn.jpg

Kommer på original omega 1162 länk
PMa gärna frågor eller om du vill ha fler bilder
Pris 15'
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Bumpar denna med en prissänkning då jag hade en raceincisent idag och behöver ha loss lite kulor.
15'
Any takers?
 
Topp