• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Geneve (raritet)

Hardy

Thug
En av min samlings pärlor måste tyvärr lämna mig. Jag känner att denna inte får nog med tid på armen på grund av att skicket är så vansinnigt fint. Går bara runt och är orolig. Jag köpte denna Geneve calendar automatic med hajtandsindex från en av omegaforums mest kända samlare för ca 5 månader sedan. Han hade precis gjort en helservice på den och tryckte på att den är i fabriksskick. Modellen är den sista med hajtandsindex från ca 1960 och har verket cal 562.

Jag har tidigare inte sett en geneve i detta utförande eller i detta skick. Ett riktigt låd-objekt. Kommer på ett snyggslitet LW suisse-band samt med ett originalspänne. Krona är original.





Pris 8000 kr

Inkl rekfrakt

Hör av er med frågor osv!

Referenser finns.

Mvh
 
Topp