• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Geneve Vintage

Silon

Omega
En Omege Geneve till salu kaliber 601. Kommer på det svarta läderbandet på bilden.
Boetten är fin men den har lite små repor här och var. På tavlan finns en liten prick och något som ser ut att vara lite smuts. I övrigt är klockan i riktigt fint skick. Se gärna bilderna.

Original krona. Klockan fungerar och håller tiden mycket bra. Jag mätte tiden under 24 timmar vid två olika tillfällen och båda dagarna var det en avvikelse på -15 sekunder.

Jag hade tänkt mig 1800 kronor för klockan och då ingår frakten med rekommenderat brev. Ifall du ångrar dig eller klockan inte är som du hade tänkt så går det bra att returnera den inom 24 timmar. Köparen får i så fall bekosta fraktkostnaderna.

Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/silon.27796/#post-649602

0OlXgsk.jpg

ogrxRS6.jpg

KZdd8zO.jpg

YN0wX1k.jpg

xF9cJ0m.jpg

jNePD6O.jpg
 
Topp