• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Geneve

Wi

NLA
2-Faktor
Hjälper min flickvän att sälja sin klocka då hon är sugen på annat.

Omega Geneve förmodligen från 1972, jag känner tyvärr inte till ref.nr. Manuellt urverk (cal 1030) med snabbinställning av datum. Servicehistorik är okänd men klockan håller tiden pålitligt (testat under 1 dygn mot mobiltelefon) dock är gångreserven endast 23h från fullt uppdrag. Uppdraget är mjukt och fint och datumet byter som det ska.

Utseendemässigt är klockan fin men boetten har repor och små dings, se bilder för att bedöma själv. Kronan är original och glaset är i fint skick. Tavlan är grå och i fint skick, visare och index är vita vilket ger ett snyggt kontrast mot den gråa tavlan, svårt att fånga på bild. Lysmassan på index och visare är något missfärgade. Storlek är 36,5mm och 18mm mellan luggarna, säljs tillsammans med svart perlon.

Klockan är beskriven så ärligt som möjligt och jag lämnar inte någon garanti.

Pris: 2000 SEK

Finns i Stockholm men kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning. Goda referenser från tidigare affärer:
https://klocksnack.se/threads/wii.10305/

2014-07-17 13.19.09-1.jpg
2014-07-17 13.22.08.jpg
2014-07-17 13.25.59.jpg
2014-07-17 13.27.01.jpg
2014-07-17 16.39.49-1.jpg
2014-07-18 14.10.44.jpg
 
Topp