• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Hour Vision min nya glädje!

Isodor

Audemars
Nej inte sett någon som har den på forumet .
Min far har en sådan dock som han införskaffade 2009 och jag gillar den också. Den blå är magisk .
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis. Cool och häftigt med safirglaset i boetten, minns att jag var snabb in att klämma på Hour Vision när den kom just pga den ovanliga boetten.
 
Nej inte sett någon som har den på forumet .
Min far har en sådan dock som han införskaffade 2009 och jag gillar den också. Den blå är magisk .


Jag som många andra tittade givetvis på Orbisen (den blåa) först. Jag hade jätteförväntningar på det blå skimret. Provade den på NK, men jag blev inte blown-away. På något sätt så tyckte jag att racing-tracksen på tavlan inte riktigt syntes i vanligt inomhusljus.

I dagsljus på fick tavlan mer fart, men jag tyckte inte riktigt att att tavlan var nog ljus för min smak i inomhusljus.

Sen så älskar jag länk, så då föll valet på den i silver, viket jag inte ångrar. Hade tur att hitta den på Klockmaster i Globen, för normal så håller butikerna bara Orbisen i butik.

Man köper ju ogärna en ny klocka som få äger helt osett.
 
Topp