• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega, IWC - vintage - pris- och armbandsbump :)

brinktime

Cartier
2-Faktor
IMG_0220.PNG
IMG_0135.JPG
IMG_0136.JPG
IMG_0139.JPG
IMG_0137.JPG
IMG_0138.JPG
IMG_0001.JPG
IMG_0002.JPG
IMG_0003.JPG



Omega Seamaster cal. 285
- Oerhört fin Omega Seamaster med cal. 285 som om jag inte missminner mig även sitter i en del Ranchero och Railmasters. Skicket är mycket bra enligt bilder, det ända som kan påpekas är en liten nagg vid klockan 4.
- 34mm ex. krona
- Den går mycket bra och har både originalglas och krona.
- Pris: 4100kr skickat + valfritt band från bilden med de tre olika banden - Såld

IWC Calatrava cal.88
- Fin IWC klocka med "Calatrava-look" och cal 88 verket
- Klockan är rengjord och fick nya oljor förra året och går riktigt bra, har dock ingen dokumentation på detta utan det är enligt info från förra ägaren.
- 35mm ex. kronan. Tavlan är tvättad (Inte målad) och i övrigt helt original.
- Pris: 6300kr skickat med armband SÅLD

Hör gärna av dig om priserna känns fel eller om du helt enkelt vill komma med ett bud på någon av dem.

Byten kan vara av intresse, testa mig. Dock främst ren försäljning då det som sagt gjorts ett nytt inköp precis och ett annat är på gång.

Tack för att du läst igenom och tack till KS
 
Senast ändrad:
Topp