• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Max Bill Art Collection

brinktime

Cartier
2-Faktor
Hallå där!

Klickade hem en Omega Max Bill till min käre mor. Missade dock att den saknade ena delen av armbandet, finns det någon som skulle kunna tillverka ett svart armband som passar till denna med sina speciella fästen?

Tacksam för alla tips som kan tänkas komma upp :)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

brinktime

Cartier
2-Faktor
Ser du metallbiten i mitten? Den är fäst i armbandet och skruvas fast i boetten, kan fixa fler bilder imorgon :)
 

vonhall

Rolex
Har tyvärr inget att tillföra vad gäller armbandet. Men det skulle vara kul att veta lite mer om klockan! Har aldrig sett den modellen innan :)
 

brinktime

Cartier
2-Faktor
Vad jag vet var Max Bill en arkitekt från Schweiz som formgav denna Quartz Omegan. Den ska vara i limiterad upplaga av 999st per modell tror jag. Den finns nämligen i helsvart också :)
 

pjmb

Cartier
Hallå där!

Klickade hem en Omega Max Bill till min käre mor. Missade dock att den saknade ena delen av armbandet, finns det någon som skulle kunna tillverka ett svart armband som passar till denna med sina speciella fästen?

Tacksam för alla tips som kan tänkas komma upp :)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Var inne och kollade lite på ofrei och snubblade på detta och kom att tänka på denna tråd, http://www.ofrei.com/shop-bin/sc/productsearch.cgi
edit: såg att länken var kass men gå in på www.ofrei.com och sök på omega art watch så hittar du band
 
Topp