Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Memomaster

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bjudko, 30 januari 2015.

1. Bjudko
    Trådstartare

Bjudko Stadsbo

Köpt mig en Memomaster för några år sedan och har äntligen fått tag i "grillen" som ofta saknas. Uret är funktionellt men boetten repig. Sjunker värdet om den poleras?

2. Hebbe

Hebbe Friends of KS

Bilder?

3. Bjudko
    Trådstartare

Bjudko Stadsbo

Jag kanske är lite petig när jag granskar bilderna närmare. För att vara en 70-talare ser den ok ut.

Bifogade filer:

4. Bjudko
    Trådstartare

Bjudko Stadsbo

Nu har den fått grillen installerad och nya batterier. Ser riktigt trevlig ut nu. Någon annan här som äger en likadan?

Icaras och DrDre gillar detta.
  5. DrSbaitso

DrSbaitso Friends of KS

Från:
    Uppsala
    Saken med polering är ju att det aldrig kan göras ogjort. Tänker du andrahandsvärde så tippar jag på att den är mer värd opolerad, eftersom då kan köparen fatta beslutet. Vill du använda den själv så är det ju upp till dig.
    Den är väl inte jättevärdefull oavsett (rätta mig om jag har fel, såklart), så det har nog mindre betydelse.

6. Bjudko
    Trådstartare

Bjudko Stadsbo

Nä värd runt 3000 kr men jag tror det är en modell som kommer öka i värde, verkar finnas väldigt få av dessa. Låter boetten och länken vara iaf :)

DrSbaitso gillar detta.
  7. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Personligen så hade jag inte polerat klockan! Tycker att den ser oförskämt bra ut för sin ålder!

8. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Polerar du den får du stryk :blackeye:.Skitcool :cool:

Mårtenssons ur Brookfield