• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega nato svart/grå

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
IMG_2006.JPG
IMG_2007.JPG
IMG_2008.JPG
IMG_2009.JPG
IMG_2010.JPG
IMG_2011.JPG
IMG_2012.JPG
IMG_2013.JPG
Läste en tråd om att klippa natoband och kom på att jag hade denna skönhet till band liggandes.
Bandet är klippt enligt konstens alla regler och som bilderna visar så syns det inte, hade du sett det om jag inte nämt det?
Bandet är nu 27cm långt (utan spännet) och passar mina handleder på 17cm.
Anledningen till kapningen är att jag inte gillar bulkigheten det ger när man viker naton.
Iom att bandet inte används så kan det lika gärna få göra någon omegaägare glad och ska nu avyttras.
Listar närmare 2,5k nytt om jag minns rätt.

Pris: 800 inkl rek
Betalning: swish
Retur: nä det orkar vi inte, bandet är närmast nyskick, det enda som syns är var klockan "suttit".
Byte: Ja, varför inte, testa.
bl.a. skulle en länkbit till 14060m sitta fint, en Rolex box till sub 14060m 2001, eller kanske någon dressare, kan skjuta till pengar om det behövs. Eller något helt annat :)

Tack KS
 
Topp