• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega OS 2014 LE

Kson

Patek
2-Faktor
Qo1vkOK.png


Vad tycker Du? Jag gilla den inte.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jävla gnäll. De äldre överviktiga männen med taskiga kavajer som köper de där klockorna. Kommer att byta upp sig som fan!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Finner er hårda kritik vad gäller utseendet tämligen obefogad. Priset däremot, 18'600$, är absurt.
Nedanstående LE är dock mer lyckat från Omegas sida:
Omega Constellation Sedna
Constellation_Sedna123.53.38.21.022.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Vad trötta ni är. Detta är en hommage till en 100 årig läcker skapelse som levererades till en ryss 1915. Fräck och extrem för sin tid, förmodligen rätt enligt rådande mode. Det största felet är förmodligen att den är för tjock och att de har satt helt fel band på uret, tråkigt! Dock ett kul val av Omega, men jag skulle satsa mina pengar på ett original istället för en hommage.
 

DrDre

Patek
Jag tycker inte att den är så dum. Lite åt samma håll som vissa Cartier Tank (kommer inte ihåg vad den där avlånga varianten heter) eller Franck Muller. Själva modellen har Omega gjort tidigare i sin Museum Collection. Ang priset så är det nog smart att dar på ordentligt. Mitt intryck är väl att bland den grupp som kommer att köpa klockan så gäller "ju dyrare desto bättre".

http://www.blowers-jewellers.co.uk/...pages/omega_museum_collection_57033_30_01.htm
 
Topp