• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Planet Ocean 42 mm Cal.8500 - kort recension

masse_th

Breitling
Tack för en jättebra recension till trådstartaren. Går i köptankar... Har provat 42:an och 45.5:an på armen. 45:an har en avsevärd tyngd. Den är otroligt snygg och har bra proportioner. Svårt beslut, men kärt besvär. Är XL:en 45.5? Trivs du med den?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tack för en bra recension, blev sugen idag när jag testade klockor. Den sitter riktigt skönt både med länk och på andra band. Kommer definitivt äga en i framtiden :)
 

Marcus_R

Breitling
Snyggt! Är själv sugen på en sådan, så är tacksam för din recension!

Gjorde ju inte direkt köplusten mindre :)
 

lex

Omega
Tack för en superbra recension!
Alltid gillat Planet Ocean, Jag har klämt och provat på den äldre modellen (45.5) några gånger.... den kändes inte helt rätt.
Men de här senare modellerna ser helt fantastiska ut! och så snyggt urverket är med glasbaksida och allt...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Väl skrivet! Klämde på just denna modell i förra veckan och måste säga att det är ett imponerade stycke klocka. Är det AR på båda sidorna av glaset fortfarande?


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Mrlyro

Breitling
Välformulerad och intressant text. Gillar klockan ännu mer efter att ha läst denna text. Tack för en givande läsning.
 

Glusch

Cartier
Äger själv en PO och känns roligt att höra att fler individer gillar den så mycket. Den är verkligen en grym klocka. Toppenrecension också!
 

masse_th

Breitling
Hej!
En bra recension. Tack för det. Den hade absolut en inverkan på mitt beslut. Har haft min nu i ett halvår c:a och jag är jättenöjd... Varje dag.
 

Henkan

Cartier
Trevlig recension! Grymt fin klocka! Har haft en själv dock xl och den var alldeles för stor för mina varmkorvshandleder men den där skulle vara perfekt tror jag
 
Topp