• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 45,5mm cal. 8500 - uttagen 20150129 hos Rob E

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Hej,

Klockan är köpt av mig hos Rob Engström den 29 januari 2015 och är således under garanti.
Efter att ha testat ett antal klockor sedan dess så har jag insett att denna är för stor för mig och då jag lyckats hitta samma modell fast i 42mm utförande så väljer jag att sälja denna.

Klockan kommer med den röda boxen, certifikat, alla länkbitar plus en extra liten länk som är monterad idag, värderingsintyg, kvittokopia (jag behåller originalet då jag köpte en annan klocka samtidigt). Ja, helt enkelt allt som följde med vid köpet.

Den är flitigt använd så det finns:
2st dings på boetten.
1st ding på länk
Hairlines över hela länken och spännet
1st repa/missfärgning på den keramiska boetten, kanske går att putsa bort men det är inget jag försökt mig på.

Då den jämfört med många andra fina klockor som saluförs här på forumet har en hel del spår efter användning så sätter jag självklart priset efter det.
Jag börjar med 25.000, men jag är inte omöjlig så kom med bud.

Jag gör helst upp affären f2f så köparen kan granska den noggrant så alla känner sig nöjda och glada.
Betalning via Swish för enkelhetens skull.

Jag kan mötas upp var som i Stockholmsområdet.

Ha en bra dag

/ Micke

IMG_2551.jpg
IMG_2552.jpg
IMG_2553.jpg
IMG_2554.jpg
IMG_2555.jpg
 
Topp