• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean Chrono – 2210.50.00.

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Till salu är en Omega PO Chrono. Utplockad ny i juli 2013. Röd och vit box, komplett länk. Dock saknas cert. I stället finns äkthetsintyg från den (välkända) amerikanska handlare där klockan är köpt. Fint skick på klockan med endast hairlines på boetten. Lite mer stryk har spännet på länken fått. Går fint inom COSC. Klockan kommer med både länk och originalgummi. Ena av de två ”öglorna” som håller fast armbandsflärpen på gummit har gått upp lite.

Föredrar F2F-affär i Stockholm och Swish som betalningsmetod. Klockan lämnar inte förrän pengar finns på mitt konto. Kan skicka klockan med värdefrakt också mot förskottsbetalning.

Har endast gjort en klockaffär och enstaka tillbehörsaffärer tidigare på KS, således väldigt tunt med referenser i min referenstråd. Om ytterligare önskas kan jag ombesörja att ett flertal välkända/flitiga (vilket man nu vill titulera dem) forumprofiler som känner mig personligen går i god för mig.

Ingen retur.

Mitt pris – 30 000 kr. 29 000 kr. 28 000 kr. 27 000 kr med både länk och gummi, alt. 26 000 kr utan gummi!

Väl mött!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
OBS på nedan bild utsuddat serienummer på övre vänstra bandhornet Edit: det är alltså jag som redigerat bilden för att inte ha serienumret på vift online, serienumret är givetvis intakt!
OMEGA.jpg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp