• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean XL. 2500

Robin

Omega
Fick en trevlig Omega PO XL 22085000 i inbyte som fått mer handledstid än jag räknat med.
Nu ligger den dock mest och jag säljer alternativt byter mot Rolex eller Panerai.

Klockan är en 22085000 från 2006. Cert medföljer men tyvärr ej box. Gott om länkbitar.
Tappar ca 3sek/dygn med bra gångreserv. Nyligen genomgången och trycktestad hos AD med en amplitud på 260.
Omegas fina Co-axial verk.
Klockan är använd och har en del swirls samt deskdivingrepor.

Lämnar gärna denna i inbyte mot:
Panerai PAM 312, 320, 321.
Rolex GMT II 16710, Pepsi, Coke.
Rolex GMT 116710.
Rolex 16610LV
Stort plus för box och cert men inget krav.

Är även intresserad av vintage Rolex sub, 1680, 5513. Välanvänd och patinerad inga problem.
...eller en Deepsea till rätt pris.

Jag har ett knippe referenser om så önskas och har handlat här förr.
Pris: 20tkr. Billigast i världen?

Skicka ett PM med förslag!









Retur enligt överenskommelse.
 
Topp