• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 200m 18k

TompaC

Rolex
2-Faktor
Hej alla KSare!

Bestämt mig för att skilja mig från min omega Seamaster 200m Pre Bond TT från 1988.
Klockan blev servad i februari och har två års garanti kvar. Original papper/Cert och box finns tyvärr inte, men jag har ett äkthetsintyg från Jarl Sandin i Göteborg samt ett omega travelcase som medföljer vid köp.

Någon form av papper på om den är trycktestad eller inte har jag inte, men finns det intresse så går det absolut att ordna (helt på min bekostnad såklart).

Lite allmän Info om klockan

REF: 3681042
Urverk: Automatisk Cal.1110
Armband: guld/stål
Bezel: 18k guld
Safirglas

Har slitage skadar på bezel samt lätta repor på armbandet (se bilder)
90yljO.jpg

Z14m47.jpg


5Hwajm.jpg

uhYQZ6.jpg

image.jpg

image.jpg


Pris: 8700kr - 8000kr
Byte: 9000kr. Omega SMP 300m eller Rolex datejust (Med Pengar från min sida)

Bytesrätt: 24h om klockan ej motsvarar beskrivningen

Betalning: swish

Tillgänglig för f2f i Göteborgsområdet.

Tack KS för annonsplats och grymt forum.

Må bäst
//T
 
Senast ändrad:
Topp