Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Omega Seamaster 2254.50 - nyservad

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Joshua3, 16 juni 2016.

1. Joshua3
    Trådstartare

Joshua3 Friends of KS

Säljer Tyvärr min "sommarklocka" till förmån får annat Vintage köp

Mer Bilder kommer senare, men kort info
    Omega Seamaster 2254.50
    "sword hands"
    Full storlek så ca 41mm utan krona
    Skick: finns säkert nån repa i glaset, boett och ring, så i bruksskick, ska försöka fånga bättre macrobilder ikväll
    Service: Nyservad hos äldre urmakare men helt genomgången, verket gick bra innan service men ville vara helt säker.
    Säljes egentligen head only men följande ingår i länkväg: Aftermarket länk ny, Bond-natoband enligt bild, läderrem kan skickas med om så önskas

13800kr + porto (pris satt utifrån att den precis servats och önskar snabb affär)
    Kan överlämnas i Göteborg eller skickas

Retur: Ingen då det ska gå till annat, men kan givetvis ge garanti på funktion via mig och min urmakare

Frågor tas gärna emot i PM, annars kommer jag finslipa annonsen senare idag/imorn och lägga på med bilder

tmp_15492-IMG_20160616_082727337153211.jpg tmp_15492-IMG_20160616_082913-598150006.jpg

Senast ändrad: 16 juni 2016
Sjöö Sandström Royal Straps