• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 2255.80

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Okej tre djupa andetag....

Omega Seamaster 2255.80 a.k.a Electric blue! Säljes eller bytes med några kroner upp eller ner!

Jag har ägt den här klockan i knappt ett års tid. Jag är andra ägaren och jag köpte en helt nyskick. Klockan var aldrig buren med skyddsplast, prislappar fortfarande på klockan helt utan en enda skråma.

Således är jag "pappa" till var enda liten hairline och deskdive på klockan.

Kommer med box, certhållare, hangtag samt garantikort stämplat av NK JUVEL men tyvärr odaterat.. Box och certhållare är slitna.
Förra ägaren uppgav att den var ca 7år gammal och om man kollar serienummer på boett verkar det kunna stämma att den är ifrån 2006-2007.

Håller tiden utmärkt, går knappt 5sek plus på ett dygn. (Uppmätt med Twixt-appen i varierande positioner)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Jag önskar att få betalt 12500kr. Sätter 13000kr i bytesvärde och kan tänka mig många byten med en peng upp eller ner beroende på objekt!

Intressanta byten:
Omega 2254.50
Omega 2594.52
Omega planet ocean
Omega Speedmaster
Tudor BB
Tudor sub
Breitling superocean, superocean II
Etc:)

Och......

Inget kladd i tråden, skicka PM! Väl mött!:)
 
Topp